Whitepaper Het Nieuwe Werken

Het Nieuwe Werken, of gewoon slimmer werken, is voor veel organisaties een onderwerp dat hoog op de agenda staat. Bij veel organisaties leeft de behoefte om te kijken naar de voordelen die nieuwe manieren van werken hen kunnen bieden.

Om op die behoefte in te spelen organiseerden Vodafone en YNNO een interactief seminar over Het Nieuwe Werken. Doel van het programma was om vanuit de thema’s Business (bedrijfsdoelstellingen), Bits (technologie), Bricks (faciliteiten en kantoorinrichting) en Behaviour (mensen en gedrag) samen met de deelnemers te onderzoeken wat nodig is om Het Nieuwe Werken succesvol in te voeren.

De deelnemers waren HR en ICT-leidinggevenden die in hun organisatie verantwoordelijk zijn voor de implementatie van een nieuwe manier van werken in hun organisatie. Na enkele inspirerende presentaties van en voorbeeldcases gingen de deelnemers in subgroepen zelf aan de slag met deze drie thema’s, waarbij ze konden leren van de uitdagingen en ervaringen van de aanwezige vertegenwoordigers van andere organisaties. Zo vertrokken ze na afloop met verschillende handvatten om verder na te denken over de kritische succesfactoren voor de invoering van een nieuwe manier van werken binnen hun organisatie.

Klik hier voor de whitepaper Het Nieuwe Werken